неділя, 24 листопада 2019 р.

Паперовий індик

      Вперше я робила подібну роботу. Для мене це було новим досвідом в творчості. Я уявлення не мала яким буде кінцевий результат. В мене було завдання - зробити індика висотою 40-45 см. 
      Спочатку знайшла в інтернеті багато фотографій індиків, і дивлячись на них я взялася за роботу. Приходилось на ходу імпровізувати. Велике пір'я підфарбовувала і вставляла в нього дріт, щоб наблизити по виду до оригінального. Дрібне пір'я нарізала з чорного паперу і клеїла смужками по основі (обгорнута капронова пляшка папером). Потім, коли дрібне пір'я було приклеїне, протерла його губкою з білою та синьою фарбою. Ноги виготовила з дроту, обмотаного шпагатом.
      Щоб індик добре стояв, я, в якості опори, в два пір'я кожного крила вставила грубий дріт.
     Самим загадковим для мене було зробити голову. З чого її робити? Всі випуклості, дзьоб робила з фольги. Приклеїла їх, а тоді поверх фольги проклеювала білою фарбою салфетку. Коли все висохло, розфарбувала індика.
        Я задоволена результатом роботи.
  

Немає коментарів:

Дописати коментар